bloggtorka

Ehmen ja, jag har inte ett piss att skriva om längre.
Blev avstängd från skolan igår av rektorn för att ja alltid sitter i ett fönster i skolan, inte går på mina lektioner, hatar min klass, inte har några betyg, inte svarar på tilltal, inte lyssnar på lärarna och tydligen får andra elver att skolka....
Och så sa rektorn att om jag inte skärper mej i skolan nu så måste jag byta skola till vittra och gå om 8:an där D:
Asså näe fu, det vill jag verkligen inte ju. Så idag känner ajg mej superduper duktig som gick upp klockan 6 för att hinna i tid till skolan o sen första lektionen var no, då satt jag utanför och jobbade. Sen var det mentorstid, satt då och jobbade med so nere i hk salen med några andra ur klassen. Sen var det b-språk som aj inte ens visste vart salen ligger, kom försent sen när ja pratade med Ki sa hon att jag inte ens försöker sköta skolan o massa shit. Hon vet fan inte hur jävla mycket jag försöker eller hur svårt jag tycker det är. Hatar lix min klass o jag har knappt gått med dom nånting. Hon gorde mej så jäla sur och depp så jag satt forever alone utanför klassrummet o deppade sönder, fällde några tåraroch pratade med min älsklings Clara<3333
Glad över att hon finns när man behöver henne!
Iaf sen vare lunch, var med älskling o köpte godis o cola. Sen gick vi o satte oss utanför sy slöjden som var end stället där det inte var folk.
Gick tillbaka till utanför hemklassrummet o satte mej nedanför mitt skåp o väntade på so lektion med prov, hade knappt pluggat nånting D:
Seeeen var det håltimme eftersom när man var klar med provet fick man ta rast, hade 35 min extra rast -.-'
Vara med älsklign en stund då, sen var det idrott som aj inte kände nån lust att gå till så gick hem istället :D
Så nu sitter jag hemma o väntar på att älsk ska sluta om en halvtimme så att han kom komma hit o häma mej för att vi ska åka till hageby. Håhå det är vårat favoritställe nu ju. Går alltid till willys o köper energidryck för att dra upp till parkeringens övre plan o sitta uppe på kanten o titta ner på alla männsikor :3
Eller rättare sagt, jag sitter på kanten, älskling står innanför kanten brevid mei o är livrädd för att jag ska rammla ner.
Aja dagens 
Ni får ursäkta den dåliga bildkvalitén och tt bilden är helt sönder redigerad. Orkade inte byta baterier i kameran så det fick bli mobil bild istället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0