Fryseeer

Assa näe fyfan så jävla kallt det är!
Var hos älsklings farmor med hans familj o åt middag idag, dog lite smått inombords men jag använde min teater talang och drog på ett pokerface och låtsades som ingenting. Men det lös nog igenom ganska mycket att ja tyckte det var pinsamt e.e
Så när vi hade varit där ett tag o ätit o myst en jävla massa så bestämde jag och älskling oss för att dra oss hemmåt. Fyfan säger jag bara, tog moppen från öbonäs genom stan och ut till tåby. det var verkligen ISKALLT!
höll ju på att frysa ihjäl flera gånger om. Så nu när vi är hemma igen fick jag tina mina frusna fingrar under dator fläkten innan jag kunde börja skriva. Hade jag inte gort det hade det inte blivit någon läsbar text. Nu håller älskling på och letar efter någon adapter, det höll han på med redan innan vi åkte men han hittade den inte då, så nu får vi hoppas att han hittar den nu istället så att vi kan lyssna på musik med bra ljud istället för ur dom inbyggda högtalarna i datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0