Hemma hos älskling

Är ungefär som alltid hemma hos min mysiga älskling.
Jag vet, jag vet, många tycker det är konstigt att vi knappt är hemma hos mej. Men det är bara för att han inte får sova hos mej i stan o jag hatar att sova ute på landet hos mej. Usch det är massa småkryp o möss o is kallt o shit där D:
Verkligen inte okej!
Jaja, ska nog snart ta o fixa mej eftersom vi ska till älsklings farmor o äta middag ikväll. Hjälp, det är ju värsta pinsamt. Har ju lixom inte träffat henne mer än typ nån minut innan D:
Aja, det är bara och bita ihop så går nog allting bra, ehe får vi hoppas iaf...
Och jg bjuder på en jätte super mega cp gammal bild på elvis, älskling o mej ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0