Massor låtar

Ja nu är det så att jag är urdålig på matte så jag orkar inte räkna efter hur många dagar det är jag har glömt att uppdatera i 25 låtar kategorin. Så nu gör jag helt enkellt så att jag lägger upp alla låtar som är kvar att lägga upp ^^
Dag 18 – Första låten du har i din iPod/iTunes.
Hmmm eftersom ajg har slarvat bort min ipod igen och inte har några låtar inlaggda i itunes så kör vi på spotify biblioteket :D

Dag 19 – Sista låten du har i din iPod/iTunes.

Ja samma sak som dag 18 gäller ju här då

Dag 20 – Din absoluta favorit låt.
Åh fyfan så svårt dethär blir nu. Det går ju verkligen inte att bara välja en låt!
Fick iallafall bli En crashdïet låt eftersom dom är underbara ^^

Dag 21 – En låt du inte står ut att lyssna på.

Usch usch usch, jag tål dom verkligen inte!

Dag 22 – En låt du förut brukade gilla.

Haha fyfan skäms ju nästan lite för att erkänna att jag älskade denhär låten för ungefär ett år sedan xD

Dag 23 – En låt någon har tipsat dig.

Tack söta lilla Mahilda Hallberg för at tdu tipsade mej om denhär helt jävla åzum låten. Lyssnar på den dagligen nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0