Min älskling är bäst!

Nu är älskling här tillslut. Vi har varit ute och lekt med Thea på dagisgården, varit i hageby och köpt godis och läsk, ätit en mysig middag hemma i köket och nu har min sötnos varit jätte duktig och kollat på mina högtalare som har damp eftersom han är ljudtekniker. Han konstaterade att det var inte ens värt att laga dom utan att jag skulle slänga dom åt helvete. Älskling är så snäll så han ska ge mej nya mycket bättre högtalare.
Min älskling är bara för underbar, han är bra på det mesta och han finns alltid där om man behöver honom.
vet inte vad jag skulle ta mej till om jag inte hade honom. Just nu sitter han på mitt golv och spelar When the children cry av white lion på min sjukt ostämda gitarr. Hörs ändå väldigt väl att det är den.
Är det någon mer av mina läsare som har en pojk/flickvän som är bra på nästan allting?
Om jag skulle räkna upp allting som min är bra på skulle det bli ett väldigt långt inlägg, så det kan jag ta senare i ett annat inlägg för nu vill han ha tillbaka sin dator igen. Hehe busifg flicka jag är som tjuvar hans dator. Men men orkar inte använda mej av den stationära jäveln som står på andra sidan dörren.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0