Senaste tiden

Nä nu jävlar måste jag skärpa mej och inte låta det gå typ hundra år mellan att jag uppdaterar.
Har varit hemma hela dagen idag, har förmodligen fått magkatarr. Tycker synd om mej själv. Nej men eftersom jag ändå knappt kan koncentrera mej i skolan så kan jag passa på och plugga hemma o fundera över lite saker.
Sitter just nu och spelar wordfeud emot älsklingen. Han blir sur så fort jag vinner över honom eller drar ifrån poäng messigt.
Fick 72 poäng för nåt ord förut, då resignade han. Nyss fick jag oxå nånting högt så att han resignade. Såå nu tvingar han mej att köra på engelska. Åh fyfan vad jobbigt, jag suger på engelska D:
Om ni vill kan ni få lite bilder från senaste tiden så att ni får se vad jag har sysslat med nu när jag inte har bloggat.
Elvis har fått sidecut i skolan
Clara har färgat håret grönt och odlat mustach

Jag har räknat pengar

Jag har börjat sköta skolan lite bättre

Skrivit o ritat på min älskling

Gort älskling till tjej

Och kärring
Har ju även gort enhel del annat som bakat bullar med älskling, gort massor cupkakes, pluggat, haft studiedagar från skolan, skrivit en uppsats på 10 sidor, funderat över hur jag ska göra med skolan. Om jag ska börja 8:an på navestad eller fortsättta 9:an på haga.
Kort sagt haft fullt upp med ett rörigt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0