Svagt ögonblick. Igen.

Har ett riktigt svagt ögonblick nu igen, det var längesedan jag hade det såhär. Känns som att allting kommer ta kål på mej.
Eftersom jag har svårt att beskriva på nåt annat sätt så kopierar ajg msn historiken som jag har skrivit med älskling.
jag vet inte vad det är med mej
jag vill bara inte växa upp, jag vill bli liten igen
allting har bara varit för mycket nu på sista tiden
stress, stress, stress, press, press, press
alla har höga krav på mej och ställer frågor som ajg inte har svar till
alla tycker att jag ska göra val som kommer förändra hela mitt liv genom ett ord
jag känner att jag bara håller på att gå sönder på insidan
Christian Bronner ♥ says
snela älskling sluta bara
erica asterbäck says
det är exakt så jag känner
jag vill sluta, jag kan inte
jag vet inte vad jag vill eller vad jag ska göra
jag sitter bara fast. Kan inte tänka klart
Vågar inte tänka,
Väljr jag n sak, så förändras det som har påverkat mitt val
Christian Bronner ♥ says
jammen skit i det just nu. du kan tänka på det nästa vecka. bara va utan tänka hela kvällen o sen kommer jag o får dei att tänka på nåt annat
erica asterbäck says
det går inte
samma tankar snurrar i mitt huvud hela tiden
jag vågar bara inte växa upp
varje dag kommer det en ny gymnasie katalog i brevlådan som får mej att insé att jag snart väldigt nart måste ha gort mitt val
Jag klarar inte av att välja samtidigt som jag inte vill att någon annan väljer åt mej
Christian Bronner ♥ says
jepp. vetu. enda sedan april-maj har ja känt på mei att du inte riktigt kan växa upp ordentligt. de har ja känt hela tiden
det är precis drf det är så att du ska börja om från åk 8 älskling
erica asterbäck says
jag vill inte växa upp, jag vill bli liten igen
då hade man aldrig några problem
ens största problem var när man inte hittade den där leksaken man ville ha
när smärtan kom av att man hade fått ett skrapsår, inte när man har suttit och skurit djupa sår i armar och ben
Att säga hejdå va när kompisen skulle gå hem och man visste att man skulle ses dagen efter, inte säga hejdå i tårar och aldrig få ses igen
Christian Bronner ♥ says
ja vet. alla tänker nog så ibland. men det funkar inte. det går inte även hur mycket man än vill så går det inte. man måste kunna gå vidare även hur svårt det är. men älskling jag vet, jag vet att det blir extra svårt för dei för en stor del av din starkaste barndom upplevde inte du för du hade den värsta oturen att du blev allvarligt sjuk
så jag vet älskling det är jättesvårt
men man måste kunna gå vidare även hur man är
erica asterbäck says
det har aldrig påverkat mej innan
inte förens nu kommer det som en stor smäll som får mej att inte orka nånting
det är all stress och press, alla höga krav som får mej att må dåligt nu
det är det som har gort att jag inte kan sova, inte kan äta, jag mår illa, jag orkar ingenting
jag har på nåt sett börjat bedöva min inre smärta genom att varje dag träffa dej o ha sex
det har fått emj på andra tankar just för stundne
sen när du inte är hos mej så mår jag dåligt igne
Christian Bronner ♥ says
jag förstår det älskling. jag förstår precis. Exakt därför ska du släppa all stress o press och börja om. börja om från årskurs 8 och inte behöva tänka på press och stora livs val direkt
erica asterbäck says
jag klarar intwe det älskling
jag mår dåligt av tanken att lämna alla
Christian Bronner ♥ says
du klarar det. jag vet att du gör det. med mitt stöd så klarar du det. jag vet det. de e bara en vilja som inte riktigt funkar. om du vill och du har mei bakom dej så klarar du,. och du vet att jag ALLTID vill ditt bästa
erica asterbäck says
jag vet det älskling men det går bar ainte
varje dag kommer jag gråta mej till sömn på kvällen
jag kommer börja må dåligt igne
sitter bytes pappret i handen
vill inte ens se det
samtidigt som jag måste se det
Christian Bronner ♥ says
det gör jag varje natt tyvärr och det är definitivt inte bra. men så här är det. att oavsett om du väljetr att gå kvar på haga eller flytta så kommer det ändå bli att du flyttar. det har jag insett.  så antingen väljer du (mot alla känslor) att byta innan du tvingas byta. för tvingas du byta kommer du må såååååå mycket sämre. så tänk efter nu. vill du bli tvingad och må dåligt. eller vill du gå
emot känslorna men i slutändan må bättre
Nu är pappers helvetet ifyllt, Väntar bara på underskrift imorgon när morsan och farsan har vaknat. Sen kan jag ta farväl till hagaskolan som jag kommer sakna otroligt mycket. Jag vet att dom få som faktiskt tyckte om emj där kommer bli ledsna såklart medans resten av er. Är ni nöjda nu? Ni fick tillslut som ni ville! Ni har lyckats få bort mej från haga, precis som ni har velat ända sedan jag började där.
Ni är sånna idioter så ni kan bara gå och hänga er själva.
jag vet inte vad det är med mej
jag vill bara inte växa upp, jag vill bli liten igen
allting har bara varit för mycket nu på sista tiden
stress, stress, stress, press, press, press
alla har höga krav på mej och ställer frågor som ajg inte har svar till
alla tycker att jag ska göra val som kommer förändra hela mitt liv genom ett ord
jag känner att jag bara håller på att gå sönder på insidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0