Syster är här

Jag har typ inte hunnit uppdatera idag eftersom jag har varit upptagen emd att städa rummet eftersom syster skullle komma hit idag.
Så fort hon kommer hit börjar hon städa mitt rum såatt jag inte hittar nånting efteråt och desutom ä det ju inte så kul om nån rotar bland ens saker.
Nu är mitt rum jätte fint i jämförelse med hur det brukar se ut :D
Fotat direkt när man kommer in genom dörren

Snett mittemot

Snett mittemot åt andra hållet

Står brevid garderoben och fotar

Från fönstret sett

Från fönstret i annan vinkel

Ja så ser mitt rum ut för tillfället. Och ni får ursäkta för dålig bild kvalité, fotade med mobilen som vanligt ;)
Nu ska jag måla Thea´s naglar hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0